Криза рекламного ринку України

Євген Савчук у своїй статті Криза рекламного ринку України: кому вдасться вижити зробив такі висновки:

1. Ринок реклами та маркетингових сервісів впав на 95%;

2. Обсяг ринку у 2022 році – від 15% до 35% розміру ринку 2021 року;

3. Збанкрутують близько 70% гравців ринку (за умови, що війна триватиме ще 3 місяці - це поки що найраціональніший і оптимістичніший сценарій);

4. Відновлення ринку => жовтень 2022 - березень 2023.

Цитуэмо автора: "Особисто я вже не вірю у відновлення раніше весни слід. року. Замість висновку: для ринку (а він трохи молодший за Україну) це буде найзначніша криза з моменту її існування. Я назвав би це Пермським вимиранням. На ринку залишаться або найпродуктивніші/креативніші, або ті, у кого є фінансова подушка."

Що ж, докладатимемо зусиль, щоб залишитися серед 5% стійких.